Retouren / annuleren
Heb je een bestelling geplaatst dan is deze definitief en kun je deze niet meer annuleren. De bestelling gaat meteen naar het magazijn om verwerkt te worden. Mocht er een langere levertijd op zitten dan onze normale leverbelofte dan kunnen we natuurlijk altijd kijken wat we voor je kunnen doen.
Retourneren kan natuurlijk altijd.
Is het artikel wat je hebt besteld toch niet helemaal wat jeĀ Ā ervan verwacht hebt? Wat jammer!
Je kunt dan binnen 14 dagen een retourlabel aanvragen via de whats app, of via de mail.Ā We vragen dan om je ordernummer.
De kosten voor een retourlabel zijn 4,95 in Nederland en 5,95 voor alle andere landen. Deze worden verrekend met de terugbetaling.
NB u bent als retourzender verantwoordelijk voor het pakket en de inhoud. Raakt het pakket zoek of gaat de inhoud kapot tijdens de retourzending dat is dat voor uw rekening.
Wil je het liever zelf retour sturen dat kan natuurlijk!Ā Je dient het dan voldoende gefrankeerd te sturen naar:
Geurvoorjehuis
Tav retouren
AG Bellstraat 53 A03
7903 ADĀ Hoogeveen
Niet gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen nemen wij niet aan. Zorg altijd dat het ordernummer in de geretourneerde bestelling zit.
Je kunt alleen artikelen terugsturen in de Ā –Ā indien redelijkerwijze mogelijk-Ā verpakking en geurzakjes alleen als de folieverpakking er nog omheen zit. Artikelen waarvan de originele verpakking beschadigd, gescheurd en of beplakt is met tape of andere schade vertoont dan noodzakelijk voor de verkoop, zullen wij de waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Zorg er dus voor dat het product zorgvuldig wordt behandeld en goed verpakt is bij een retour U bent hiervoor verantwoordelijk.
Als je de hele order retour wilt doen, gaan we er vanuit dat ook de gratisĀ artikelen enĀ presentjesĀ terug gestuurd worden
Het aankoopbedrag incl verzendkosten van de heenzending wordt verrekent met de retourkosten en dan zsm maar uiterlijk binnen 8 werkdagen terug gestort.
Heb je via Riverty betaald dan geven we de retournering aan hen door.
Mocht Riverty u eerder vragen te betalen dan dient u dat te doen u ontvangt dan van hen uw aankoopbedrag terug.
Vanzelfsprekend nemen wij alleen artikelen terug die onbeschadigd en niet gebruikt zijn. Mochten artikelen kapot bij je aankomen, of niet functioneren dan moet je ze niet retour sturen maar als klacht bij ons melden.
Pakketten die zonder overleg vooraf geweigerd worden aan de deur, of waar een onjuiste adressering aan ons is doorgegeven , of die niet opgehaald worden bij een servicepunt nemen wij aan als retour en verwerken wij dan ook via onze bestaande retour voorschriften en zullen de kosten van de retourzending in mindering brengen.
Mocht je verder nog vragen hebben zoek dan contact met onze klantenservice.