Retouren / annuleren

Heb je een bestelling geplaatst en heb je je bedacht? Dan gaan we kijken of we die nog voor je kunnen annuleren. Beantwoord niet de automatische orderbevestiging maar zoek contact met ons via de app! Ons magazijn verwerkt de bestellingen best heel snel, annuleren gaat niet meer als je bestelling is ingepakt. Je kunt de bestelling dan natuurlijk altijd wel retourneren.

Is het artikel wat je hebt besteld toch niet helemaal wat je  ervan verwacht hebt? Wat jammer!
Je kunt dan binnen 14 dagen wat je retour wilt sturen via deze link aanmelden en via ons een retourlabel aanschaffen.
De kosten voor een retourlabel zijn 4,95 in Nederland en 5,95 voor alle andere landen.

RETOURPAGINA

Wil je het liever zelf retour sturen dat kan natuurlijk!  Je dient het dan voldoende gefrankeerd te sturen naar:

Geurvoorjehuis
Tav retouren
AG Bellstraat 53 A03
7903 AD Hoogeveen

Niet gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen nemen wij niet aan. Zorg altijd dat het ordernummer in de geretourneerde bestelling zit.

Je kunt alleen artikelen terugsturen in de originele ongeopende verpakking en geurzakjes alleen als de folieverpakking er nog omheen zit. Artikelen waarvan de originele verpakking beschadigd, gescheurd en of beplakt is met tape kunnen niet retour worden gestuurd. Als je de hele order retour wilt doen of je order na retournering onder de 50,- euro komt  gaan we er vanuit dat ook de gratis artikelen en presentjes terug gestuurd worden

Wij bevestigen altijd per mail aan je dat we de retourzending ontvangen hebben. Het aankoopbedrag incl verzendkosten van de heenzending wordt verrekent met de retourkosten en dan zsm maar uiterlijk binnen 8 werkdagen terug gestort. Heb je via Riverty betaald dan geven we de retournering aan hen door.

Vanzelfsprekend nemen wij alleen artikelen terug die onbeschadigd en niet gebruikt zijn. Mochten artikelen kapot bij je aankomen, of niet functioneren dan moet je ze niet retour sturen maar als klacht bij ons melden.

Pakketten die zonder overleg vooraf geweigerd worden aan de deur, of waar een onjuiste adressering aan ons is doorgegeven , of die niet opgehaald worden bij een servicepunt nemen wij aan als retour en verwerken wij dan ook via onze bestaande retour voorschriften en zullen de kosten van de retourzending in mindering brengen.

Mocht je verder nog vragen hebben mail ons gerust!