Retouren / annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en heb je je bedacht? Dan gaan we kijken of we die nog voor je kunnen annuleren. Beantwoord niet de automatische orderbevestiging maar zoek contact met ons via de app! Ons magazijn verwerkt de bestellingen best heel snel, annuleren gaat niet meer als je bestelling is ingepakt. Je kunt de bestelling dan natuurlijk altijd wel volgens onze voorwaarden retourneren.
Is het artikel wat je hebt besteld toch niet helemaal wat je ervan verwacht hebt? Wat jammer!
Je kunt dan binnen 14 dagen wat je retour wilt sturen via deze link.
RETOURPAGINA
of stuur het zelf terug naar
Geurvoorjehuis
Tav retouren
AG Bellstraat 53 A03
7903 AD Hoogeveen
Niet gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen nemen wij niet aan.
Je kunt alleen artikelen terugsturen in de originele ongeopende verpakking en geurzakjes alleen als de folieverpakking er nog omheen zit. Artikelen waarvan de originele verpakking beschadigd, gescheurd en of beplakt is met tape kunnen niet retour worden gestuurd. Als je de hele order retour wilt doen of je order na retournering onder de 50,- euro komt gaan we er vanuit dat ook de gratis artikelen en presentjes terug gestuurd worden
Wij bevestigen altijd per mail aan je dat we de retourzending ontvangen hebben. Het aankoopbedrag incl verzendkosten van de heenzending wordt verrekent met de retourkosten en dan zsm maar uiterlijk binnen 8 werkdagen terug gestort. Heb je via Riverty betaald dan geven we de retournering aan hen door.
Vanzelfsprekend nemen wij alleen artikelen terug die onbeschadigd en niet gebruikt zijn. Mochten artikelen kapot bij je aankomen, of niet functioneren dan moet je ze niet retour sturen maar als klacht bij ons melden.
Pakketten die zonder overleg vooraf geweigerd worden aan de deur, of waar een onjuiste adressering aan ons is doorgegeven , of die niet opgehaald worden bij een servicepunt nemen wij aan als retour en verwerken wij dan ook via onze bestaande retour voorschriften.
Mocht je verder nog vragen hebben mail ons gerust!