Verzenden en levertijd

Wij verzenden met Postnl. Alle bestelllingen op werkdagen voor 17.00 uur besteld dezelfde dag verzonden.

Voor Nederland

De verzend kosten zijn 4,95 en bestellingen boven de 30,00 verzenden wij gratis.
Bij het afrekenen is het mogelijk te kiezen voor een postnl punt of voor avondlevering. Voor dit laatste rekenen wij een toeslag.
Alle pakketten normaal gesproken de volgende dag bezorgd.

Voor België

De verzend kosten zijn 4,95 en bestellingen boven de 35,00 verzenden wij gratis.
Bij het afrekenen is het mogelijk te kiezen voor een postnl punt of voor avondlevering. Voor dit laatste rekenen wij een toeslag.
Alle pakketten normaal gesproken de volgende dag bezorgd.

Voor Duitsland

De verzend kosten zijn 4,95 en bestellingen boven de 40,00 verzenden wij gratis.
In Duitsland wordt dit via Hermes verzorgd. In hun app kun je de zending checken en voor een pakket punt kiezen.
Alle pakketten worden normaal gesproken na 1 0f 2 dagen bezorgd.

Voor Oostenrijk

De verzend kosten zijn 4,95 en bestellingen boven de 50,00 verzenden wij gratis.
In oostenrijk wordt dit via Hermes verzorgd. In hun app kun je de zending checken en voor een pakket punt kiezen.
Alle pakketten worden normaal gesproken na 2 0f 3 dagen bezorgd.

Voor Frankrijk

De verzend kosten zijn 4,95 en bestellingen boven de 50,00 verzenden wij gratis.
Alle pakketten worden normaal gesproken na 1 0f 2 dagen bezorgd.

Rest Europa
Verzendkosten naar overige landen in europa zijn 9,95
Boven de € 100,00 verzenden wij gratis naar deze landen

Wat als je bestelling langer onderweg is:

Wat moet je doen als je denkt dat het mis gaat met verzenden.
Wacht altijd 1 dag af. Soms blijven er bijvoorbeeld pakjes op het sorteercentrum staan met als status: Je zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Je pakket wordt dan helaas een dag later bezorgd. maar is al wel onderweg.

Denk je dat het toch misgaat met je pakket, zoek dan contact met ons via chat of app en vermeld je vraag en ordernummer. We gaan dan een onderzoek in laten stellen door Postnl
Postnl is een groot bedrijf met veel medewerkers die lang niet allemaal full time werken. Postnl neemt hier dan ook een termijn voor van 3 werkdagen voor in de maanden november, december en januari is deze termijn 4 werkdagen. Postnl doet navraag bij hun bezorgers en checkt hun GPS . De uitkomst van dit onderzoek is bindend.

Er is hier 1 uitzondering op, en dat is neerzettoestemming. Neerzettoestemming is geheel op eigen risico. We vragen natuurlijk wel bij Postnl na waar het pakket is maar bij neerzettoestemming neem je het risico over van het pakket en zal er door Postnl  en door ons geen vergoeding plaats vinden.

Wij adviseren altijd een Postnl service punt te kiezen.

*Weer, verkeer en calamiteiten kunnen soms een een wijziging in bovenstaand schema teweeg brengen.

Afhalen

Het is mogelijk om een bestelling af te halen.Dit kan van dinsdag t/m vrijdag tussen 9.30 en 16.45 nadat je een mail hebt ontvangen dat je pakket klaar staat.

Verpakken

Bij het verpakken en verzenden van onze artikelen zijn voor ons 2 zaken belangrijk:

  1. Zorgen dat onze artikelen heel overkomen.
  2. Dit doen op een manier die zo klimaat neutraal mogelijk is.

Het eerste doen we door onder andere het artikel zo goed mogelijk te verpakken met kraftpapier via de Geami Wrap Pack. Dit papier in combinatie met zijdepapier is veel milieuvriendelijker dan bubble plastic etc. Natuurlijk hergebruiken wij altijd alle bubbels etc die we van leveranciers ontvangen..
Verder herbruiken wij alle dozen die we van onze leveranciers ontvangen voor het verzenden van onze pakketten.

Onze cadeauverpakking is wisselend maar heeft altijd als basis kraftpapier, welke beter afbreekbaar is als gewoon inpakpapier.

Levertijd

Als je artikel op voorraad is verzenden wij volgens bovenstaande voorwaarden.
Mocht het artikel niet op voorraad zijn maar wel bestelbaar leveren wij binnen 8 dagen je gehele bestelling. Je ontvangt dan een mail van ons.
Gaat ons dat niet lukken dan mailen we om te overleggen.