Klachten
Klacht over verzending
Heb je een klacht over een je zending of is er een artikel niet goed aangekomen?
Meld dit dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst van je pakket via whats app of mail.
Zet in dit bericht altijd een ordernummer en foto’s van de bestelling. Dit zowel bij als er iets mist, kapot is of verwisseld.
Reply alsjeblieft niet op review aanvragen, track and trace mails of nieuwsbrieven etc. Dit zijn namelijk automatisch gegenereerde mails en worden daarom niet beantwoord.
Om zaken goed en snel op te lossen kunt u het beste het volgende stappenplan volgen:
- Gooi wat kapot is niet weg! Al onze zendingen zijn verzekerd.
- 2 Maak 3 foto’s
- één van het kapotte artikel in de doos met het verzendlabel met uw adres zichtbaar;
- één waarop je kunt zien hoe het artikel in de doos zat;
- één waarop je goed kunt zien wat de beschadeging is. Stuur deze naar ons via de Whats app Vermeld ook altijd je ordernummer.
- Binnen 48 uur reageren we hierop (met uitzondering van het weekend), en wikkelen we de schade af. Als het kan verzenden wij u hetzelfde artikel. Mocht dit niet beschikbaar zijn dan ontvangt u de waarde van wat er kapot is in geurpunten op uw account geboekt. Deze geurpunten zijn onbeperkt geldig.
- Bewaar de kapotte kaars in de doos 8 dagen. Steeksproefgewijs vraagt de verzekering ook om de kapotte spullen retour te sturen( op hun kosten uiteraard.)
- Heeft wat kapot is of mist een lagere waarde dan de verzendkosten dan ontvangt u het aankoopbedrag terug.
Alleen kapotte zendingen die volgens bovenstaand protocol worden aangemeld nemen wij in behandeling!
Ook bij verwisselingen etc zien wij graag foto’s.
Mocht je ervoor kiezen de foto’s te mailen hou dan rekening met de grote van de bestanden en mail fotobestanden naar klantenservice@geurvoorjehuis.nl
Klacht over Product:
Ook andere klachten proberen we zo goed mogelijk op te lossen, en nemen we met spoed in behandeling als u deze aanmeld via whats app en of mail.
Echter niet tevreden over de geur is een subjectief begrip smaken verschillen nu eenmaal. Hier kunnen wij niets aan doen. Als een artikel niet gebruikt is heb je natuurlijk altijd 14 dagen recht op retour via de normale reetourprocedure.
Mocht je toch denken dat een artikel niet aan de gestelde kwaliteitsnormen voldoet dan kun je het artikel terugsturen. Wij beoordelen de klacht altijd samen met de importeur.
Als de klacht gegrond is sturen we je een nieuwe artikel
Is de klacht niet gegrond dan kun je het artikel terugkrijgen door 4,95 verzendkosten te betalen.
Wij geven geen garantie op batterijen etc voor ledkaarsen bij het testen van ledkaarsen gebruiken wij altijd Deluxe Homeart batterijen. Onze ervaring is wel dat die het net wat beter doen dan de goedkoopste batterijen van sommige winkel ketens.
Voor het afwikkelen van deze klachten, die we altijd in samenspraak doen met de importeur, rekenen we max 8 werkdagen.
Wat als je bestelling langer onderweg is:
📦 Wat te doen als je denkt dat er iets misgaat met de verzending
Wacht altijd eerst één dag af.
Soms blijven pakketten iets langer liggen op het sorteercentrum met de status:
“Je zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces.”
Je bestelling is dan al wel onderweg, maar wordt één dag later bezorgd.
🔍 Staat de zending al op ‘bezorgd’, maar heb je het pakket niet ontvangen?
Vraag dan altijd eerst bij je buren na of zij het hebben aangenomen.
Neem daarna zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij het verder kunnen onderzoeken. Wij doen altijd navraag bij de vervoerder.
PostNL, DHL en bpost zijn grote bedrijven met veel medewerkers, die lang niet allemaal fulltime werken.
Zij hanteren daarom een termijn van 3 werkdagen voor onderzoek naar zendingen.
In de drukke maanden november, december en januari wordt deze termijn verlengd naar 4 werkdagen.
Tijdens dit onderzoek doen de vervoerders navraag bij hun bezorgers en controleren zij de GPS-gegevens van de bezorgroute.
De uitkomst van dit onderzoek is bindend.
Er is één uitzondering op dit beleid: neerzettoestemming.
Wanneer u toestemming geeft om het pakket zonder handtekening op een afgesproken plek neer te zetten, gebeurt dit geheel op eigen risico.
Wij informeren uiteraard bij PostNL, DHL of bpost waar het pakket is achtergelaten, maar bij neerzettoestemming neemt u zelf het risico over van de zending.
In dat geval vindt er geen vergoeding plaats, noch vanuit de vervoerder, noch vanuit ons.
Wij adviseren daarom altijd om te kiezen voor aflevering bij een servicepunt of pakketautomaat.