Shop hier

Klachten

Heb je een klacht over een artikel of onze dienstverlening?
Meld dan zo snel mogelijk per mail naar info@geurvoorjehuis.nl.

In een heel enkele keer kan het natuurlijk gebeuren dat uw bestelling kapot aankomt. Gooi het niet weg maar maak foto's en overleg met ons. Al onze zendingen zijn verzekerd en voor deze verzekering zijn we dit nodig.
Steeksproefgewijs vraagt de verzekering ook om de kapotte spullen retour te sturen. Vandaar dat u altijd uw kapotte zending in de doos moet bewaren. Natuurlijk zoeken we de beste oplossing voor u.

Ook andere klachten proberen we zo goed mogelijk op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

© 2016 - 2017 geurvoorjehuis voor de heerlijkste geuren en parfums voor je huis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel