Shop hier

Klachten

Heb je een klacht over een artikel of onze dienstverlening?
Meld dan zo snel mogelijk per mail naar schade@geurvoorjehuis.nl.

In een heel enkele keer kan het natuurlijk gebeuren dat uw bestelling kapot aankomt. Heel vervelend maar we willen het natuurlijk altijd goed oplossen.

Om zaken goed en snel op te lossen kunt u het beste het volgende stappenplan volgen:

1 Gooi wat kapot is niet weg! Al onze zendingen zijn verzekerd.

2 Maak 2 foto's één van het kapotte artikel in de doos met het verzendlabel met uw adres zichtbaar en één waarop je goed kunt zien wat de beschadeging is. Mail dit naar schade@geurvoorjehuis.nl 

3 Binnen 24 uur reageren we hierop, en wikkelen we de schade af.

4 Bewaar de kapotte kaars in de doos 8 dagen. Steeksproefgewijs vraagt de verzekering ook om de kapotte spullen retour te sturen( op hun kosten uiteraard.)  


Ook andere klachten proberen we zo goed mogelijk op te lossen. Echter niet tevreden over de geur is een subjectief begrip smaken verschillen nu eenmaal.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

© 2016 - 2017 geurvoorjehuis voor de heerlijkste geuren en parfums voor je huis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel